reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Čergeťová

Petra Čergeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vítam Vás na svojom blogu. Svoju činnost na tomto blogu som ukončila v roku 2012. Zoznam autorových rubrík:  hnevá maživot napísalz potuliek po SR aj zo svetafinancieSúkromnéNezaradené

reklama

život napísal

Prečo sa ma bojíte? Prečo ma ignorujete?

Petra Čergeťová

Prečo sa ma bojíte? Prečo ma ignorujete?

Tak znie otázka muža prihovárajúca sa nám z televíznych obrazoviek, LCD obrazoviek v mestách či zo zadných skiel autobusov a stránok časopisov. Čo je to za kampaň a čo v sebe skrýva? Vedia isto iba zasvätení, no cieľ  kampane nie je až také ťažké vyrozumieť.

  • 5. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 851x
  • 7
Výber vysokej školy nenechávajte na náhodu

Petra Čergeťová

Výber vysokej školy nenechávajte na náhodu

Je to otázka dní, kedy maturanti začnú podávať prihlášky na vysoké školy. Nakoľko si však váš syn dcéra či kamarát dokáže vybrať správnu vysokú školu?

  • 9. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 184x
  • 3
Čertu slúžiš, čert si ťa vezme

Petra Čergeťová

Čertu slúžiš, čert si ťa vezme

Zrazu sa to nejako vyprofilovalo. Chceme všetko a rýchlo. Rýchly internet, rýchle autá a dopravu.  Podriadili sme sa rýchlemu spôsobu života. O šiestej vypadnúť z domu a o pol ôsmej naspäť. Sobotu trávime spánkom do dvanástej a upratovaním domova, v ktorom sme iba prespali. Večer si zájdeme na drink. V nedeľu treba ísť nakúpiť potraviny na celý týždeň, kde inde ako do supermarketu. Veď tam to máme všetko pod jednou strechou, tam to bude najrýchlejšie.

  • 8. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 553x
  • 40
Kto je rodič?

Petra Čergeťová

Kto je rodič?

Prišiel ten deň. Piatok. Od rána som nič nejedla. Čakala na rozsudok a verila... Verila som v opak toho, čo som už mnohokrát počula no nikdy nezažila

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 858x
  • 22
Seniori nepatria do starého železa!

Petra Čergeťová

Seniori nepatria do starého železa!

Dnešné slnečné popoludnie, mi pripomenulo príhodu, ktorú som zažila pred niekoľkými rokmi.

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 572x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu