reklama

Nikdy nedovolí aby on vládol jej, vždy bude vládnuť ona jemu

Raz som počula, že alkohol je metla ľudstva. Keď so bola mladšia tak som nechápala, čo si mám pod tým predstaviť. Alebo skôr nevedela som, že to znamená to , čo dobre poznám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Prečo ľudia pijú alkohol? Vo svojej podstate som to nikdy neodsudzovala. Ja sama si dám biele víno. Aj minulú stredu sme boli vonku. Priateľ si s kamarátom dal pivo a ja pohár vína.
Vraví sa, že vo víne je pravda. V tom mojom víne je len uvoľnenie. Smejem sa. Zabudnem a smejem.
Nikdy som však nebola opitá. Možno pre niekoho nepochopiteľné, ale nikdy ma to nepriťahovalo. Neťahalo ma to z jednoduchého dôvodu. Až moc sĺz som videla padať kvôli prázdnym fľaškám. Až moc nadávok som počula z opojenia mysle po zapáchajúcom poháriku. Až moc som sa triasla pri tých hádkach, až moc depresií som zažila a zažívam vždy keď vidím ružovú tvár môjho otca. Prepitý ksicht, z ktorého sa mi zdvíha žalúdok a mojej mame slzy tlačia do očí ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tieto slová som počúvala z úst mojej kamarátky. Už pri tom všetkom vypovedanom mi chodili po tele zimomriavky a zvieralo hrdlo, no ona pokračovala.

... Vo víne je pravda. V tom mojom je nenávisť k alkoholu. Načo kto kedy toto vymyslel ? Mám názor, že rozbíja rodiny. A nie len moju ale aj iné. Čím som si to zaslúžila, že práve ja musím mať takého otca? ....

Pokračovala ďalej, no ja som ju nevnímala. Alebo skôr nechcela vnímať. Sama som si v duchu dávala otázku čím si ti zaslúžila... Poznala som ju dlho a nikdy sa mi nezdôverila. Vlastne som si uvedomila, že som ju asi vôbec nepoznala. No vedela som , že je nesmierne šikovná, s otvoreným a dobrým srdcom ... mala krásne vlasy. Nikdy na nej nebola vidieť chudoba alebo nižšia sociálna vrstva. Ona ani do nej nepatrila. Mohla dosiahnuť veľa, no málo si verila. ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

... Nechcem piť, nechcem aby moje deti trpeli tak ako ja. nechcem aby mali depresie. Raz dávno som si sľúbila, že nikdy nebudem ako môj otec...

Po tej vete som toho veľa pochopila. Ona nikdy nebude ako jej otec.
Vždy som ju videla vypiť najviac 2 poháriky vína. Nikdy nebola opitá. Vždy bola skôr tá, ktorá zachraňovala tých ktorí to potrebovali , keď sa netrafili tam kde mali dno svojich síl.
Viem, že ona nikdy nebude ako jej otec. Aj keď si o nej myslia, že je veľká slušáčka a preto nepije.
Dnes viem, že nepije preto, lebo si sľúbila, že nikdy nebude holdovať alkoholu.
Verím, že to v živote dotiahne ďaleko a vysoko... A práve preto, lebo si prežila toľko bolesti, , sklamania a neúspechov... čo nás všetkých ešte len čaká ....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NIKDY nedovolí aby alkohol vládol jej... vždy bude ona tá, ktorá bude vládnuť jemu.

Petra Čergeťová

Petra Čergeťová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vítam Vás na svojom blogu. Svoju činnost na tomto blogu som ukončila v roku 2012. Zoznam autorových rubrík:  hnevá maživot napísalz potuliek po SR aj zo svetafinancieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu